Služby ZonerCloudu poskytujeme v nepřetržitém provozu. Ke každé službě je poskytována jak smluvní úroveň garance dostupnosti služby, tak smluvní sankce, která je uplatněna v případě, kdy dostupnost služby klesne pod garantovanou úroveň.
Měření dostupnosti zajišťuje monitorovací systém společnosti ZONER a.s.. Dostupnost služeb je ověřována nepřetržitě.
V případě, že dojde ke snížení měsíční dostupnosti služby, vzniká zákazníkovi možnost uplatnit nárok na snížení ceny služby v daném měsíci následovně:
Dostupnost | 99,98 % - 99,90 % | 99,89 % - 99,50 % | 99,49 % - 99,00 % | 98,99 % - 97,00 % | nižší než 97,00 % |
---|---|---|---|---|---|
SLA 99,9 % | 5% snížení ceny | 10% snížení ceny | 20% snížení ceny | 50% snížení ceny | 100% snížení ceny |
Zákazník písemně (elektronicky) zašle žádost o posouzení avizovaného výpadku na kontaktní adresu společnosti ZONER a.s., kde uvede datum a čas nedostupnosti služby. Reklamace služeb musí být uplatněna nejpozději do 30 dnů od nedostupnosti služby.