Sekce Centrum administrace představuje centrální místo pro velmi jednoduchou správu Cloud Serveru a dalších služeb. Díky webovému rozhraní získáte přístup pro nastavení webových služeb a bez administrátorské zkušenosti si vše nastavíte jednoduchým způsobem.
Pomocí klientského administračního rozhraní Centrum administrace můžete velmi efektivně a především jednoduše spravovat domény, e-mailové schránky a ostatní webhostingové služby na vašem serveru. Není nutné se starat o nastavení, zabezpečení, instalaci potřebných komponent nebo update operačního systému - vše je zajištěno zkušenými administrátory.
Centrum administrace je využíváno tisíci zákazníky hostingových služeb CZECHIA.COM, kteří denně využívají komfortní uživatelskou správu webhostingových služeb.
Centrum administrace nabízí rozsáhlé možnosti pro zřizování a správu webových služeb, které plně dostačují i těm nejnáročnějším zákazníkům. Na požadované doméně lze zprovoznit a následně spravovat FTP účty, SQL databáze, webové aplikace, formuláře, plánovače úloh, domény třetích řádů, aliasů, práv přístupů, kódování, logů a mnoho dalších. To vše bez jakékoliv administrátorské zkušenosti.
Přes Centrum administrace si nespravujete pouze domény, elektronickou poštu, FTP účty nebo databáze ale máte pod kontrolou i veškerou fakturaci služeb. Můžete využívat moderní on-line platby nebo si jednoduše zřídíte kreditní systém a následná úhrada služeb je otázkou několika kliků. Centrum administrace nabízí obrovské množství funkcí, proto je vše popsáno v rozsáhlé nápovědě, která je strukturovaná do samostatných sekcí, z nichž je každá dále rozdělena dle konkrétních otázek a odpovědí.
Základní informace o serveru a kompletní monitoring HW prostředků si můžete kdykoliv ověřit přes webové rozhraní Centrum administrace. Veškeré statistiky a data lze prohlížet v hodinových, denních, týdenních, měsíčních nebo ročních grafech.
Centrum administrace nabízí kompletní informace o stavu serveru a to až jeden rok zpět. Jednoduše si zobrazíte aktuální stav všech důležitých komponent serveru, nebo si lze zobrazit detailní grafy, mezi kterými lze přepínat v hodinových, denních, týdenních, měsíčních nebo ročních intervalech. Monitorují se základní prostředky serveru, jako je zatížení CPU, RAM a HDD, ale i celkové zatížení systému, síťový přenos, běžící procesy, zátěž databází, a také základní údaje, jako jsou funkce HTTP, FTP nebo PING.
Centrum administrace umožňuje kompletní správu doménových jmen od jejich registrace, obnovy, převodu nebo detailní nastavení DNS záznamů. SMS zpráva vás upozorní na blížící se exspiraci, nastavíte si automatickou obnovu u domén, které jsou pro vás důležité a pomocí kreditního systému je úhrada a správa fakturace otázkou pár kliků. Uživatelské seznamy domén umožňují uživatelům s velkým počtem domén třídit domény podle vlastních kritérií a správa poznámek umožní popsat si vše dle potřeby.
U každé domény lze v Centru administrace zprovoznit e-mailové služby a nastavit si jejich fungování přesně dle vašich představ. Samozřejmostí je důsledná a plně nastavitelná antispamová a antivirová ochrana, podpora zabezpečené komunikace jak na webovém rozhraní, tak při využití e-mailového klienta, vlastní nastavení kvóty pro schránky i podpora IDN emailových adres.
ZONER Webmail neboli webové poštovní rozhraní slouží uživatelům k práci se svou elektronickou poštou z kteréhokoliv místa na světě. Postačí k tomu pouze počítač připojený k internetu a některý z moderních internetových prohlížečů.