Zpětné odkazy jsou jedním ze tří nejsilnějších hodnotících faktorů Google algoritmu. Pokud chcete, aby se stránky vašeho webu zobrazovaly na co nejvyšší úrovni ve vyhledávání, budete téměř jistě muset budovat síť zpětných odkazů. více
Máte hotovu analýzu klíčových slov, seznámili jste se s prací se soubory robots.txt a stiemap.xml a chcete se už pustit do nastavování SEO pro vaše stránky? Raději se ještě na chvíli zastavte a přečtěte si náš článek, který vám poradí s několika nezbytnými základy. více
Docílit vysoké pozice ve výsledcích vyhledávačů lze několika způsoby. Pokud ovšem mají roboti vyhledávačů problém stránky nalézt, klasické nástroje optimalizace pro vyhledávače přestávají stačit. V takovém případě je potřeba hledat řešení v souboru sitemap.xml. více
Robots.txt patří mezi základní SEO prvky na webu. S jeho pomocí dokážete pozitivně ovlivnit výkon vašeho webu a limitovat obsah informací, které se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. více
V minulém článku jsme si vysvětlili, co je potřeba udělat před tím, než se do tvorby analýzy klíčových slov pustíme. Řekli jsme si k čemu slouží a jak ji využít. V druhém díle se dozvíte jak analýzu vyrobit. více
Analýza klíčových slov je nezbytná pro jakýkoli online byznys. Díky dobré optimalizaci vytvoříte přehledné a atraktivní webové stránky, které vaši zákazníci snadno naleznou a budou se na ně rádi vracet. Jak by správná analýza klíčových slov měla vypadat a s čím začít? více
V češtině tento proces známe jako „optimalizace webových stránek pro vyhledávače“. V prvním díle nového seriálu o optimalizaci webu prozradíme, jaké výhody vám SEO přinese, pokud ho úspěšně zařadíte do vašeho podnikání. více